[Epitesz-barkacs] passzivhaz volt Biomassza házi hasznosítása

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 10., V, 12:13:43 CEST

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.05.10. 11:19:09 +2h-kor írta:

> tehat hiaba elnel te muszakilag is korrekt passziv hazban, ha ezert a
> szelmalmoknal is makacsabb hivatalokkal kell kuzdened.
> es ekkor nem art, ha van egy epitesz diplomad, kulonben kapasbol csobe
> huznak kozepiskolas "helyi epitesi hatosag"-ok

ez a lényeg!!!

nem árt ha van egy SAJÁT epitesz diplomad, mert ( tisztelet a kivételnek )
sok építészt a saját kamarájukon keresztül "vesznek rá" a
"behajlásra" ( mert a kamarák a mûködési engedély elvesztésén
keresztül "irányítják" õket :-(  )

a szomszédnak egy fiatal építész tett olyan "szakmai ajánlatot", ami sok milka
lett volna felújításkor.
óhatatlanul behallottam, amikor a szomszéd mutogatta az én
megoldásaimat, az építész mondta, hogy a faterjával, aki szintén építész
megbeszélné.
megjelent 1/2nap múlva a faterja is, aki azt mondta, "végezetül az is lehetne,
de õ nem vállalná be, mert a kamara....."

szóval ennyit a tudományosságról :-(

az elmúlt 23 évben hülye helyi hatóságok, meg feljelentõk (a régi
"utcabizalmi rendszer" csökevényei is) miatt nálam az építésügyi
fõokosok is jártak többször is, aztán csöndesen elsomfordáltak....

szóval nehezen találsz "keménytökû" tervezõt (meg orvost, stb)
a kamarai ráhatások miatt