[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 10., V, 12:22:06 CEST

Auth Gábor wrote:

>   A reverz ozmózisnál is tudni kell, hogy gyárt valamennyi lágy
> vizet, meg annak többszörösét kissé keményebb vízből. Általában hat
> liter vízből lesz egy liter lágy víz és öt liter - az eredetinél
> keményebb víz. Na, ezzel az utóbbi vízmennyiséggel nem tudom mit
> lehet kezdeni háztartási körülmények között, hogy megérje a RO
> vízlágyító.

Hát igen, szóval ha mindenhova lágy víz kell, akkor rendesen megnő a
vízfogyasztás.

Szóval mégiscsak az ioncserélő oszlopok kellenének. Inni meg tök megfelel
a natúr csapvíz. Itt valamiért nekem ízlik, talán nem is egészségtelen.
Főleg, ha megszivatással kiszedem belőle a klór zömét, miután üvegbe
töltöttem. (Még mindig nem próbálgattam a gyakorlatban, csak egyszer. Ki
kéne alakítani a vákuumszivattyút valami összerakott módban, hogy csak be
kelljen kapcsolni, ha használom.)