[Epitesz-barkacs] passzivhaz volt Biomassza házi hasznosítása

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Május. 10., V, 13:40:21 CEST

sarvar mellett, ahol epul az uj 86-os csomopont, feluljaro, egy csavo
megvettem a kitermelt fold telket es csinalt maganak provat mesterseges
tavat. a kozepen egy kis sziget es egy kis haz...
multkor mar vitorlast is lattam a tavon..
par ev es a fak a parton megnonek es az utrol sem lehet majd belatni.. :-)

csakhat minden penzkerdes... is  :-)