[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 10., V, 13:45:23 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.10. 13:03:49 +2h-kor írta:

> Igazából engem az a módi érdekelne, ami minden iont kicserél, szóval a
> vége tényleg szinte tiszta víz. Nem probléma, ha nátronlúggal meg sósavval
> kell regenerálni. Aztán majd lehet, hogy meggondolom magam. :)

olyan ipari méretekben is tudnak ajánlatokat adni
BWT Hungária Kft.

cwghun at cwg.hu

Székhelye: 2040 Budaörs, Kamaraerdei út 5., Térkép
Levelezési címe (ügyvezetői titkárság): 8800 Nagykanizsa, Dózsa György út 156.

Adószáma: 10612059-2-13

A BWT Hungária Kft. jogelődjei a CWG Hungary Víztechnikai Kft. és a BWT & CHRIST Hungária Kft. A budaörsi, nagykanizsai és debreceni telephelyeink továbbra is folyamatosan üzemelnek.