[Epitesz-barkacs] passzivhaz volt Biomassza házi hasznosítása

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Május. 10., V, 13:47:48 CEST

mult heten voltam kirandulni labancoknal.. ott sem gyujtik...  talan
paran menjunk ki... :-)

oda is kiirnak, hogy magyar ne lopj ? :-)

mellesleg nem 10 millio, mert kozuluk sokan nem jartak soha erdoben. mar
a pest tablanal honvagyuk van. a masik resze nem tud mar lehajolni..
a tobbi meg inkabb visz az erdobe, mint onnan hozna :-(

de ha vmit kihagytam, potoljatok