[Epitesz-barkacs] passzivhaz volt Biomassza házi hasznosítása

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 10., V, 16:34:17 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> csak a tulajdonostól engedélyt kell kérni

Akkor igazam volt. Csak úgy gally gyûjtögetés lopásnak minõsül.

> akkor nem szoktál a kertes házadban udvaron reggelizni vagy ebédelni,
> és zavar, hogy a szomszéd meg tudja számolni, hogy hány karika
> kolbász van
> a paprikáskrumplidban, ha mégis kint ebédelnél

Valóban, amióta ide van b...va a buszmegálló, rettentõen zavarnak a
bebámulók. De tudom, hogy másokat is zavar, hacsaknem a szomszéd jó barát,
vagy más módon jó a viszony. Errefelé jellemzõen igyekeznek szeparálódni
az emberek.
Kiegészül ez pl olyannal, hogy jelentõs korkülönbségek is vannak. Pl
biztos zavarná a szomszéd fiatalasszonyt, ha kifeküdne napozni
fürdõruhában, én meg jönnék-mennék a kerítés mellett. Megoldás: nád van a
kerítésre rakva.

hjozsi