[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 10., V, 18:11:14 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 10 May 2009  17:58 levelében:
> azok kis teljesítmény~nek, és nagy részében foszfátos!!!! parton van
A legkisebb vízlágítók is képesek két regenerálás közben 1,5-3 m3
vizet kezelni, bemenő keménységtől függően.
Én vendéglátós ügyekben bármit elhiszek Neked, de ahol mi kávégépet
adtunk el, ott biztos ioncserés került mellé.
Azért azt nem feltételezem senkiről sem itt a listán, hogy ránézésre
ne tudná megkülönböztetni :-)

Udv

szepygab
http://www.foszakacs.hu