[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 10., V, 18:12:01 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.10. 16:55:12 +2h-kor írta:

> Ha ezzel a vízzel öblítesz is, akkor a szermaradványok a bőrödre
> kerülnek, méghozzá folyamatos lesz az expozíciód. Nem tudom mik a
> trisó hatásai, nem súlyos méreg, de nem is vitamin.
> Azt se tudom, hogy a növényzet mit szól a szerhez.

a trisó a Calgonhoz hasonló foszfátos vegyület, és foszfátoznak
a kávéautómatákban és vendéglátóipari gépekben levő
patronokban is

csak olyan 5nK -ra lágyítanám a vizet, a kálciumhiány sem tesz
jót a szervezetnek, és
a magnéziumhiány sem :

Központi idegrendszer
Magnéziumhiány esetén fokozódik a központi idegrendszer stressz iránti érzékenysége.

és aztán szedheted a Magne B6 filmtablettátát :-)