[Epitesz-barkacs] AQUARAPID - 1

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 10., V, 18:33:00 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.10. 18:11:14 +2h-kor írta:

> A legkisebb vízlágítók is képesek két regenerálás közben 1,5-3 m3
> vizet kezelni, bemenő keménységtől függően.
> Én vendéglátós ügyekben bármit elhiszek Neked, de ahol mi kávégépet
> adtunk el, ott biztos ioncserés került mellé.
> Azért azt nem feltételezem senkiről sem itt a listán, hogy ránézésre
> ne tudná megkülönböztetni :-)

hát én ilyenekbe botlottam kereséskor, és a polifoszfát többször is szerepel ebben:

TGI OSMOSIS Kft

http://www.szodagep.hu/Vizszuro_Vizszuro_-forro_vizes_italautomata.html

A „H”-típusú Everpure szűrőket speciálisan a forró italokat adagoló automatákhoz, kávégépekhez, illetve jéggépekhez fejlesztették ki, mert ezek a gépek hajlamosak és érzékenyek leginkább a vízkőlerakódásra.

A nagyszerű íz eléréséhez tiszta, friss, kimagasló minőségű vizet biztosít a jó ízű kávéhoz és italokhoz.

Az Everpure szűrők szubmikronos előszűrő technológiája eltávolítja a 0,5 mikronnál kisebb méretű szennyező részecskéket, illetve az egyéb agresszív és egészségre káros szennyező anyagokat, mikroorganizmusokat. A speciális aktív szénszűrő eltávolítja a kellemetlen szagokat és ízeket, így a klodidok ízét és szagát is.

Ezt egészíti ki egy belső adagoló filter, amelynek belseje az élelmiszerekben is használt polifoszfáttal van megtöltve. A víz áthaladva a rekeszen a stabilizáló polifoszfáttal feloldódva telített oldatot alkot, vagyis a vízkő felépítéséért felelős ionokat oldott állapotban tartja magas hőmérsékleten is, így azok nem tudnak kiválni.

Energia- és költségmegtakarítást biztosít a vízkőképződés csökkentése által. A meszesedést gátló szer drámai arányban lecsökkenti a vízkő kialakulását az automatában.

Mindig a víz mértékének megfelelő mennyiségben adagolja a vízkő képződést gátló polifoszfát stabilizátort.

A patron biztonságos cseréje 15 másodperc alatt egyszerűen, gyorsan és tisztán elvégezhető a szűrő felületével történő közvetlen érintkezés nélkül.