[Epitesz-barkacs] CO2-t mint hűtőközeg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 10., V, 22:32:39 CEST

Balázs Bámer wrote:

> És milyen praktikus... energia és pénz nem volt pelenkázásra, a
> totyogó gyerekek odavégezték dolgukat. A hadsereg pedig megvette a

Nem ez volt a jellemző, amiért használták. Érdekes volt, egy rokonnál
láttam a tágabb rokonságból, és marhára meglepődtem. Konyhában volt.
Kőkemény, nagyon sima, lehetett söprögetni, nem porzott...

Ma már azért lenne meggondolandó, mert teljesen felereszti a talajból a
radont. Persze ha ki van folyton szellőztetve, más az ábra.

Én szándékosan ilyet nem csinálnék, az biztos.