[Epitesz-barkacs] passzivhaz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 11., H, 09:52:28 CEST

orul a szivem, hogy mas is eszreveszi:
" is az agyongepeszesitett muszaki megoldasok az udvozitok passziv haznal.."

meg szep! ezt nem erti meg senki. a passzivhaz nem a nullenergias haz, ha nem a _passziv_

a gepeszet az aktiv. csinalhatsz nulla energiamerleget napelemmel hajtott legkozndival, de az nem passziv.
ha megfelelo helyekre ultetsz fat, nem teszel ablakot ahova nem szabad, csinalsz megfelelo meretu ereszt, stb. ez passziv, magatol mukszik, nem is kell hozza energia.

vajk