[Epitesz-barkacs] szögbelövő CO2 patronos?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 11., H, 09:57:38 CEST

Erdos Zoltan  <silverst at t-online.hu> 2009.05.11. 09:31:19 +2h-kor írta:

> es fegyverviselesi is kell hozza ? :-)
-----------
Az eheti elemzes szokatlan lesz, mert ket fegyvert hasonlit ossze,
ket "felautomata" szendioxidos legpisztolyt , a Daisy M45 es a Walther CP88 tipusokat.

 Mindket pisztoly legfegyver es a 7,5J alatti torkolati energiaju kategoriaba tartozik, tehat engedely nem kell hozzajuk.
a Walter kb 59ezer lenne

--------
357-es  légpisztoly                                                                        Ár: 19.900.-

12 gr.-os Co2 patronnal működik
10 lövetű forgótár (diaboló)
6"-os csőhossz
revolverező vagy ismétlő rendszerrel is működik

ez lehetne pl. az "energiakicsatoló" :-)  , pl. a csőben egy dugattyú tudna
megnyomni...