[Epitesz-barkacs] passzivhaz volt Biomassza házi hasznosítása

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 11., H, 10:37:35 CEST

"Öröm az ürömben, hogy van egy melléképület, amit meg lehetne csinálni egy kis lakásnak, akár passzívháznak,"

Ez egy hatalmas hiba lenne, sokal elkovetik. Nezd meg az ingatlan.com-on, hany olyan hazat hirdetnek, ahol egy telken ket kulon haz van, vag yegy hazban ket lakas. Es azt is, miota hirdetik.

Egy ilyen ingatlan szinte forgalomkeptelen! Sokan alakitjak a meglevo normalis csaladi hazukat ilyenne, es total lehetetlen helyzetet teremtenek. Volt egy 600m2 telek 90m2 hazzal. Tuti buli, konnyen eladhato akar annak akinek a 90m2 eleg, akar annak aki tetoterbeepitest akar ra csinalni. Fogjak a 40-50 m2-es mellekepuletet, rakoltenek, szigetelik, mini furdoszobat, konyhat csinalnak benne, a haztol fuggetlen futest sajat kazannal vagy konvektorral, stb. Es lett egy 600m2 telek, 140m2 csaladi haz a hirdetesben, ami tok jol hangzik annak, aki nem akar epitkezni, viszont jo nagy hazat keres. Es amikor rajon hogy ket haz, elszalad. Hiaba novelted masfelszeresere a lakoteruletet, ezt baromira nem tudod az arban ervenyesiteni, mert a vevo nem akarja a kis hazat hasznalni, neki az ertektelen, zavaro.

Ket hazat meg nem keres senki!!! Az ilyen ketgeneracios meg hasonlo dolgok kenyszerbol jonnek letre. Akinek van penze vasarolni, az nincs kenyszerhelyzetben! A kenyszer az mindig ugy nez ki, hogy abbol kell kijonni ami van. Tehat a kenyszerhelyzetben alakitjak ki a csaladok ezeket a megoldasokat, igy foyamatosan termelodnek ezek az ingatlanok. De venni ilyet nagyon kevesen akarnak.

vajk