[Epitesz-barkacs] passzivhaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 11., H, 11:04:26 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> (pl. 13 évig az egyik faluban a segélykérelmet elutasították, ha
> kávét ivott,
> és a 13. évben valaki az alkotmánybírósághoz vitte, és a helyi
> rendeletet vissza kellett
> vonni)

Ez sajnos így van - ezesetben.
Lehet, hogy másnak nem problémás, de azért álljon meg a menet, közpénzből
ne dohányozzon és piáljon valaki rendszeresen! A kávét talán nem raktam
volna bele a rendeletbe.

Mennyi most egy kapadohányból készült doboz cigaretta? Mennyit szív egy
átlag dohányos? Szerintem kijön belőle a segély összege. És ott a pia is.
Mit kapnak a segélyből a gyerekek?

Itt sztem az alkotmánybíróság vagy mellényúlt, vagy ilyen szar az
alkotányunk.