[Epitesz-barkacs] garázs?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 13., Sze, 08:51:54 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.05.13. 07:38:47 +2h-kor írta:

> Azt hittem, tökönszúrom magam. Különben rájöttem, ezeknek nem
> matematikát hanem demagógiát tanítanak.

a "vezetéselmélet" tantárgy mai alapjait  Machiavelli 500 évvel ezelőtti
"a fejedelem" című műve alapján tanítják

pl.
Az „értékek modell-elem - a szervezeti filozófia. A vízió és misszió fogalma, szerepe a szervezetek életében A stratégia fogalma, a stratégiai gondolkodás szintjei

pl. andragógia. felnőttoktatás; felnőttkorúakkal foglalkozó nevelés-, tanítás tudománya.