[Epitesz-barkacs] 150kg emelése

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Május. 13., Sze, 16:16:23 CEST

Sziasztok!

Az biztos, hogy működik fönt egy csigával és alul a hurokba
lépve - gyerekkoromban jókat kísérleteztem ezzel, rájöttem,
hogyan lehet egyenes (függőleges) testtel fölhúznom magam a
csigáig. De rendes fizikai állapotban kell hozzá lenni, ha
valaki több méterre akar így felhúzódszkodni, meg némi
ügyesség/egyensúly érzék sem árt, különben egy pillanat alatt
helyet cserél a fej meg a láb :).

Üdv
pi