[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 14., Cs, 05:26:41 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.05.13. 20:17:04-kor írta:

> na, kicsit bovebben:

nyitott vagyok rá,  lennének kérdéseim:

> aki hazibarkacs vizlagyitot szeretne, lehet nezelodhetne az olcso hasznalt
> mosogatogepek kozott. egy mosogatas kp 20liter viz, de asszem csak a vegen
> oblitesre hasznaltat lagyitja.

nekem még kimaradt az életemből a mosogatógép, és nem is bontottam szét ilyet

1) ha van a gépben gyantás vízlágyító, mekkora méretű?
(akvarista listák szerint 100 liter vízhez vesznek 1 liter gyantát)

2) mosogatógépek bontásakor melyik típusokban van, melyik típusokban nincs
ilyen ?

> [...]
> csomo foszfat alapu vizlagyitot tartalmaz, igy nem gond ha nem teszel sot a
> gepbe es az nem tudja regeneralni a gyantat, mert ugysem kell lagyviz az
> obliteshez. akkor miert nem gyart senki vizlagyito nelkuli mosogatogepet???
>
> harmadik temam, hogy ha ilyen olcso hetkoznapi dolog egy ilyen kicsi
> vizlagyito, akkor miert nincs a mosogepekben? es calgon meg a tobbi foszfat
> alapu vizlagyit helyett, meg a kemeny viz miatt pluszban adagolt mososzer
> helyett egy kis felesleges konyhaso menne a dunaba, ami azert megiscsak

jelenleg kapható egy Letér nevű településen levő gyanta üzem, ahol lehet venni

3) volna helyed otthon hozzá, hogy egy mosogatásnyi (talán összesen 60 liternyi) vízet
elő tudjál készíteni?

mert ha igen, akkor házi barkács módon olcsón össsze tudunk ilyet rakni