[Epitesz-barkacs] zsiraf

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 14., Cs, 21:03:09 CEST

az egyszeru ilyen emelok altalaban egy ponton rogzitett elfordulni kepes kar.

tehat mondjuk a korhazi agy szerkezeten van egy fuggoleges cso, amibe szukseg eseten egy gorbe cso dughato, aminek a vegen van a csorlo. jo meretezes eseten kb a manus tomegkozeppontja felett van a vege, es ki lehet oldalra kicsit forditani hogy attegyek mondjuk a szekbe. az agy meg maga az ellensuly.

muhelyben lattam meg olyat, hogy kvazi portaldaru: egyik vegen egy csapon forog a hid, a masik vege megy egy felkorives sinen megy, ami sin a plafonhoz van sok helyen rogzitve.

vajk