[Epitesz-barkacs] Hát a vizlagyitas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 15., P, 09:54:04 CEST

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2009.05.15. 08:19:53 +2h-kor írta:

> Hát nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle ...
>
> Sziasztok!
>
> Kedves Mindenki! Eszembe sem jutott (nem tűnt föl) hogy ki,
> mikor, hol kezdett háttal mondatot, csak eszembe jutott ez az
> intelem, ami az előző levelek alapján elmondhatóan nemcsak
> bennem rögzült úgy, hogy ha legszebb álmomból ébresztenek is,
> beugrik.

nálad így  "rögzült", aki "beléd rögzítette", abban is rögzítették
nekem is vannak rögzített dolgok, sőt tanítók rokonszenves vagy ellenszenves
volta miatt tantárgyakon keresztül akár tudományágak is tudnak
másképpen rögzülni.

ezen kívül
pl. az utca  régen "utcza"  "ucca"  "ucza"  formában is létezett
"lemegyek felmegyek" helyett "lenek megyek fönek megyek" is létezik

vagy pl. Debrecenben az "itthon" helyett az "itthol" forma rögzült