[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 15., P, 10:51:29 CEST

vajk fekete wrote:
> kicsit olyan mint az ööööööööö. keslelteti az igazi tartalmat, mert meg
> gondolkozunk
> rajta, de mar jelezzuk hogy mondani fogunk valamit.

Így van, ez az egyik alkalmazási módja, de az én példáimban egyrészt nem
az időhúzás a cél, hanem amikor hezitálás van mögötte, ennek a ténynek az
érzékeltetése a cél (elmész ma a gyerekért? Háááát, ha nagyon muszáj... -
itt a sok ááá-val azt fejezem ki, hogy kb így is ejtik.)

A másik, amit már az előbbi egyik emilben is írtam, némi felháborodás.
Hát hogy a f...ba nem lehet ezt megérteni!? :-) Hát te még mindig itt
vagy?! Hát ez meg hogy került ide?!

Végül még egy alkalmazás, agyalt példa:
- Lecseréltál ezt az alkatrészt, így szarabb lett a cucc.
- Hát aztán! Ennek a vevőnek ez is jó lesz.

Persze ezt is lehet máshogy mondani. Pl így, hogy "Na és?" Aztán lehet,
hogy van olyan szabály, hogy "na"-val meg "aztán"-nal se kezdünk mondatot.
:-) Jokerszabály: a hjozsi sehogyse kezdjen mondatot. :-)