[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 15., P, 11:28:22 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> [...]

Most látom, hogy elírtam, szóval "lecserélték..."

> manapság az első reakció:
>
> - közöd?

Igen, ez most nagyon felkapott, de mást jelent, mint a fenti. Ott együtt
van a két beszélgető, csak az egyik aggódik, a másik pedig lazán meggyőzi,
hogy "hát aztán".

A "közöd" két ellenfél között dívik. Az egyik "beszól" a másiknak valamit,
amire a másik így reagál.

Aztán az egyik ettől besértődik. :-)) (Viszont egyik se kezd "hát"-tal
mondatot. :-) )