[Epitesz-barkacs] vizlagyitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 15., P, 12:36:40 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Hát na hát ez a másik amitől tökön szoktam szurkálni magam, behal,

Akkor neked folyamatos folyásod van! Előző életedben hal voltál, és
minden, az utadba eső ikratelepet megtermékenyítettél. :)

> besértődik, beájul, beröhög... :-) Volt is erről egy hollószínház vagy
> lartpourlart paródia, minden igét be- vel kezdtek, nagyon vicces volt :)

Sajnos ez nem véletlen tárgya ilyen paródiáknak, viszont nem hiszem, hogy
hatásos. Egyszerűen ez a divat, meg hát az á-e hangcsere, ez ellen semmit
nem lehet tenni.

Majd persze előre somolygok, hogy amikor ezek a gyerkőcök felnőnek, és
uram bocsá, a gyerekeik, unokáik elkezdenek rendesen beszélni, és nem
álkezdenek bászélni, akkor ők lesznek kiakadva. Vagy attól, hogy egy tök
más, még vadabb torzítás lép életbe.

Nem lehet, hogy az angol is így torzult valaha? Tehát, hogy semmiféle
betűnek nincs valami evidens, állandó hangi megfelelője? Vagy van?
Mindegy, evan (avon). :-)