[Epitesz-barkacs] Korszerű szennyvíztisztító kisberendezés?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 15., P, 21:31:21 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.15. 20:11:17 +2h-kor írta:

> Nem igazán tudom, hogy hol és mi volt veszélyes megcsúszásilag. Vannak itt
> meredekebb részek, talán ott.
>
> Nem tudom, hogy mindenütt túl vagyunk-e rajta, de mára már eléggé
> becsatornázott ez a rész.
>
> hjozsi

bocsi, lehet, hogy ez volt a háttérben
****************
www.heureka22.hu/tavlatilehetosegek.htm

"Mint a legtöbb külső kerületben, Budafok- Tétényben is az elmaradott infrastruktúra gátolja a fejlődést. A szilárd burkolatú út és főleg a csatornázottság hiánya nagyon komoly gondokat okozhat egy közel száz kilométeres pincerendszerrel rendelkező régió életében. Kerületünkben még  kb.100 km a földút, a csatornázottság pedig 65 százalékos. Félő, hogy az emésztőgödrök tartalma az itteni puha, szarmata mészkövön átszivárogva megjelenik a borospincékben, majd a talajvízben. Amíg az Érd határában tervezett szennyvíztisztító 2008-2010 tájékán meg nem épül, addig egyébként a csatornákból egyenesen a Dunába ömlik a tisztítatlan szennyvíz. "

a dátumát nem tudtam kideríteni, egy pár évvel ezelőtti állapot lehetett
Budafok - Tétény  Budapest  XXII. kerület szabályozási  tervét  megalapozó  városfejlesztési  koncepció   (Koncepció tervezet - 2001.02)

Az M0-ás hídjának megépítéséig a Duna túlsó pontjával való közúti kapcsolat is hiányzott. Az infrastruktúra fejletlensége különösen a csatornázatlanságban nyilvánult meg, mely mérhetetlen környezeti károkat okoz ma is.

Lakóterületeken a csatornázatlanság jelenti a legnagyobb problémát. A szennyvizek elszikkasztása a domborzati, geológiai, pincerendszeri adottságok miatt környezetszennyezési veszélyforrást jelent. A vezetékes vízellátásba kapcsolt lakások száma gyakorlatilag teljes körű.
2006. okt. 3. ... a kistérségi jelentőségű Dél-Budai Szennyvíztisztító Nagytétényben, és közel kerül a befejezéshez az összes még nem csatornázott terület ...
www.greenfo.hu/hirek/hirek_item.php?hir=14212