[Epitesz-barkacs] vizfuggony es lift :-)

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Május. 16., Szo, 09:00:12 CEST

Hali!

ma reggel kerult a kezembe egy kb 1 hetes blikk.

abban irnak a jelenlegi penzugyminiszter villajarol.

van benn egy tetel, vizfuggony klimatizalasra es bogarak ellen.
nem tudom elkepzelni a kialakitasat, a mukodeset es a hatekonysagat..

latott mar valaki ilyet?

nomeg tema volt, hogy lift is van benne.
en meg leragadtam a panel es hasonlo lifteknel.
tud valaki linket, ahol a lakasba szant csendes dekorativ liftek
kialakitasaol, hajtasarol, mukodeserol, biztonsagarol lehet okosodni? :-)

Z.