[Epitesz-barkacs] fagyasztolada

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 16., Szo, 13:22:58 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.05.16. 11:27:48 +2h-kor írta:

> Bizony! Erősebb gép kell az egész hűtéséhez.

> Ez jó megoldás lenne, ha kivitelezhető, mert maga a fagyasztóláda is
> hozzájárulna a nagyobb tér hűtéséhez is, de ő maga is jobban működne, mert
> a hideg térből kevesebb hő menne bele az ő hűtött terébe.

hát ezen meditáltam, mert hűtéskor a hűtőbordás rész feletti takarólemez
érezhetően melegszik :-( , emiatt a fagyasztóláda kb 10cm vastag hőszigetelése
kb 1m2 -en 50celsiusos, azaz a belseje -20 -hoz képest 1 m2 -en deltaT = 70 !!!

ami miatt valami  agyrémes kivitelezés kellene, hogy a fagyasztóláda
meleg darabja  kimaradjon a vastag hungarocellen kívül :-(

persze a lemez burkolat (legalább 0,55 mm vastag) hőhíd is
(hiszen a benti +5 és a kinti +30 között  egy 10cm vastagság
2 oldalán)