[Epitesz-barkacs] tálas robotgép

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 16., Szo, 18:19:44 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.16. 18:01:13 +2h-kor írta:

> De csak a mérete alapján.
> Azok planéta hajtóművel működnek, vagyis nem csak forog az eszköz,
> hanem körbe is megy a tálban.
> Ha ez nem csak szépen festett műanyag, hanem fém, és a gép rész nem
> nagyon gagyi kivitel, akkor megérte az árát.
> A design arra utal, hogy tényleg nem kínai házi fejlesztés.

a motoros rész súlya olyan 2000Wattos flexhez hasonlít,
fél kézzel nem sokáig tudnám tartani

adja Isten, hogy ne kelljen szétszednem....

kb holnap lesz a dagasztó  próba.

a használati utasítás szerint
habverésnél              20 perc folyamatos működés után 5-10 perc szünet
tésztadagasztásnál 10 perc folyamatos működés után 5-10 perc szünet   1 - 5 sebességfokozat

hát, nagyon kíváncsi vagyok, mi fog sikerülni