[Epitesz-barkacs] Csempe + fúrás vagy ragasztás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Május. 16., Szo, 20:10:47 CEST

Auth Gábor írta 16 May 2009  19:44 levelében:
>   A képen a tükör alá kellene majd egy kis polcféle
Már majdnem mondtam, hogy próbáld meg fugára szervezni a tiplik
helyét, de ez itt nehezen menne :-(
Ha nagyon sok pénzed van, a bauhausban láttam pici, gyémántszemcsés
koronafúrót, olyan mûanyag adapterrel, aminek a tartálykájából
folyamatosan csöpög rá a hûtõvíz. Került vagy 6 eFt-ba, valahogy
nekem se mászott bele a kosaraba ;-)
Olcsóbb megoldás az üvegfúró, az szépen kikezdi a zománcot, és nem
repeszt, ha nem erõlteted nagyon.
Még olcsóbb a közönséges falfúró vidiahegy, élesre kiköszörülve,
mintha fémet kéne megmunkálnia.
A legolcsóbb meg a pontozó, amivel szépen kipattogtatod a zománcot a
furat helyén és onnan már bármilyen vidiafúró átviszi, persze amíg a
csempét fúrje, nem ütvefúró állásban.
És azt az apró trükköt tanultam valakitõl, hogy egy festõk által
használt kreppszalag darabot ragaszt a csempére, arra jelöli fel a
furat helyét, és az nem hagyja elmászkálni a hegyet.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu