[Epitesz-barkacs] Csempe + fúrás vagy ragasztás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 16., Szo, 20:53:55 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.16. 20:21:31 +2h-kor írta:

> Én nem, pedig anno még erõsítõdobozt is készítettem ragasztással.
> A csempe fényes máza a lehetõ legrosszabb alapfelület egy
> ragasztáshoz. Másrészt aligha tudod biztosítani, hogy a polc és a
> csempe nagy felületen, pontosan összefeküdjön.

(most csak hangosan gondolkodva) pl. 2 komponensû mûgyanta
nagy felületen a nem tudna összefefeküdni pl. a csempével?
(vastagon is mehetne a polctartó alá)?

a csempe fényes máza gyatrább a húzott üvegnél?

(most nem veled kötözködök, csak hangosan gondolkodok)

pl. a pattex is alkalmatlan lenne? pedig az állítólag mindenszarhoz
mindenszart képes ragasztani a leírásai szerint

szóval nyitott vagyok arra, hogy összeomoljon a mai ragasztókba
vetett (eddig sem lehengerlõ) bizalmam