[Epitesz-barkacs] Csempe + fúrás vagy ragasztás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Május. 17., V, 09:29:24 CEST

szepygab at gmail.com írta:
> Megmozduló sarokban, tartós feszültség hatására, magától elválik

A megmozduló sarokban, ha csavarozol (bár nem tudom egy betonpanel vagy
téglafal mitől mozdulna meg, Richter szerinti négyes földrengést kivéve)
a csavar eltöri a csempét. Mondjuk szerintem nem válik el, amivel pl
akváriumot ragasztanak, ahol a ragasztás aztán tényleg tiszta sima
üveglap, és mégsem enged el a víznyomás alatti tartós feszültség hatására...