[Epitesz-barkacs] agymotoros aramfejleszto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 17., V, 10:46:13 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> de Te is esténként sétálsz mozgás gyanánt, "haszontalanul", pedig
> a cipősarokba épített generátor (katonai találmány) megtermelné
> az elemlámpához szükséges energiát

Így van, de nem kell elemlámpa a sétához. :-) Amúgy az elég jelentéktelen
energia, és ki kell fejteni, mint többletet. Tehát nem ugyanannyit kell
ekkor befektetnem, mintha nem lenne a cipősarokban az a ketyere. Ennek nem
az az értelme, hogy nyerjenek, hanem hogy olyan helyen, ahol nincs forrás,
ott is legyen ilyenekre energia. Szerintem nem elemlámpákat töltögetnek
vele a katonák. A kurblis lámpa sem azért lett kitalálva, hogy kenyérgáz
által legyen feltöltve, ne fosszilia által.

Tehát értsd jól: nem az elvvel van bajom, mint hasznos dologgal, hanem
azzal, hogy ha úgy fogjuk fel, hogy hurrá, ezentúl így fogunk, ha
tehetjük, bio módon energiát termelni, és ráfogjuk, hogy ez gazdaságos,
meg jó hatásfokú...., miközben ez csak egyrészt szükség (nincs helyben
energiaforrás), részben sport, részben meg jó móka.