[Epitesz-barkacs] aszokcsavar?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 18., H, 01:35:41 CEST

Pataki István wrote:

> Kicsit más méret, de nekem probléma: egy Honeywell
> csomáscsökkentő/szűrő hollandijára éppen nem megy rá a 36-os
> kulcs, és ez a legnagyobb a készletemben. Van a
> szabványban/kapható 37-es vagy 38-as?

Nem tudom, de ha nekem lenne problémám, több megoldás közül válsztanék:

1. Ha másra nem nagyon kell az a 36-os, akkor simán felköszörülném a
kívánt méretre. (Ilyet már elkövettem: asszem 22-es kulcsot szükségből
24-esre.)

2. kacsafogó. (Amit a gázszerelők használnak leginkább.) Van közöttük
nagyon korrekt. Mármint a fogók között. :)

3. ha nem valami eszetlen nyomatékról van szó (valszleg nem), és nem
kapni, vagy lustaság van, simán össze lehet rakni alkalmas vasakból. Na
jó, ez lehet, hogy itt menne, nem mindenütt vannak mindenféle vasak.