[Epitesz-barkacs] muanyag tartaly 1,5 bar-os?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 18., H, 09:29:50 CEST

>azon gondolkodom, hogy kb 20 - 50 literes műanyag tartályok között
van-e  olyan, ami legalább 1,5 max 2 bar-t kibírna?

kalandra fel.... bele a kompresszorcsövet, aztán figyelni mi történik.. :))

mindenképpen kérünk videót vagy fotókat .... :)

de szerintem egyébként a leggyengébb pontja egy ilyen tartálynak/kannának a
kupak, szerintem az fog elöször lepukkanni, így azt le kell kötni.

sőt, ha hozol egy kannát, akkor akár azt is megnézhetjük mit csinál vele 200

zsolt