[Epitesz-barkacs] muanyag tartaly 1,5 bar-os?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 18., H, 10:27:00 CEST

>A petpalack kibir sokkal tobbet is, es nem a kupak a gyenge pont, hanem
az oldala. Ott lyukad ki altalaban.

ja, csak most ami én írtam azt a 20 -50 literes kannára írtam és nem a 1,5-2
literes PET palackra.

egyébként van nálam PET palack 5 literes, ebben gyümölcslevet árultak és
azért vettem, mert gondoltam csinálok ringólóból bort.

beletettem és 3 nap után olyat pukkant a kupakja.... és nem lerepült, hanem
lenyílt a teteje.
igaz ezek nem is nyomásra lettek tervezve,
de ha megnézem a kupak felületét akkor 4-5-ször nagyobb és így sokkal
nagyobb erő hatott rá mint a sima ásványvizesre.

szóval erre alapozom, hogy a kanna kupakja lehet a leggyengébb pont.