[Epitesz-barkacs] kemence

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Május. 18., H, 21:16:23 CEST

Szervusz Mágus!

> közben rátaláltam a  falum rendeleteire, és azóta csak a
> "mobil kemence" jöhet szóba, a földhöz alapokkal
> "röghöz kötött" ketyeréket ki kell kerülnöm :-(

Mi sem egyszerűbb ennél... csinálsz kívánt mélységű alapot akár kőből,
tetejére egy vékony réteg beton, vagy simára kirakni. Erre
vízszigetelés, ami amúgy sem árt, majd rázsaluzol egy 15 cm magas
betonlemezt rendesen bevasalva. Ha van fölösleges kő, betont spórolsz
vele. Kilógatsz 4 függesztőszemet (kb ennyi a többletköltség), beöntöd
és hajrá. Innentől már csak daru kérdése, hogy mobil legyen... igaz,
ahhoz nem rendesen, hanem eszetlenül kell bevasalni (-:

szia: Balázs