[Epitesz-barkacs] kemence

ki vala kivala at vipmail.hu
2009. Május. 18., H, 21:32:41 CEST

"mobil kemence" jöhet szóba, a földhöz alapokkal
 "röghöz kötött" ketyeréket ki kell kerülnöm :-(

legyen beton tappancs 4 db, rajta áthidalókon nyudogjon a kemencéd. dísznek tehetsz mellé 4 kereket, amikor jön valaki ha jön egyáltalán megmondod, nem alapja van, csak tartóláb, amikor nem gurítod itt pihena mobil (van négy kereke) kemencéd.

Autószerelő könnyűszerkezetes garázsa volt így megoldva, ott látam az ötletet.