[Epitesz-barkacs] kemence

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 18., H, 22:36:01 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2009.05.18. 21:19:18 +2h-kor írta:

> Es amikor kijon az epitesi fobasszajba, hogy oke, akkor tedd odebb 49
> centit :-)

az egyik végén egy autóemelő "béka" egyik végét  pár centivel megemelem,
(mintha egy autó első hídja alatt emelek meg kerékcsere miatt )
és már akkor bizonyítva van, hogy a földttől elválasztás ellenére
egyben marad, tehát "nem ingatlan"
mert
attól ingatlan, hogy a földtől való elválasztás a megsemmisülést okozza

a faluban az "én ügyintézőmet" ("és most úgy megyünk el, hogy nem kötünk bele semmibe?")
már lecseréltettem egy másikra ( eredetileg egy más település más hatóságának kijelölését kértem)