[Epitesz-barkacs] kerti locsolás-kiegészítők

Vámos Dénes lista at vdenes.hu
2009. Május. 18., H, 23:33:55 CEST

szepygab at gmail.com írta:

> Visszacsapószelep, de szivattyú elé, a kútba inkább talpszelepet
> keress. Az ugyanaz, csak van egy szűrőkosár rajta, hogy nagyobb
> szennyeződés ne kerülhessen bele.
Rákerestem a neten, aztán megnéztem a praktikerben hogy néz ki egy
ilyen, de ahogy látom úgy működik, hogy rákötöm a szivócső végére, és
ezt belelógatom a kútba (csak az egyik oldalon van csatlakozása a
szelepnek).
nekünk viszont úgy van a kút megcsinálva, hogy egy műanyag cső kijön a
földből, és arra van ráerősítve egy vastag cső ami aztán a szivattyúra
csatlakozik.
Ebben az esetben hogy lehetne ilyen szelepet használni?

--
Üdvözlettel,
  Vámos Dénes
  denes at vdenes.hu