[Epitesz-barkacs] kút takaritasa

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 19., K, 09:21:02 CEST

>ugyanakkor eszembe jutott egy régi Friderikusz só, ahol egy tizenéves
srácot mutattak be. Beleesett egy 6-7 m mély kiszáradt kútba. Napokig

igen más ha valaki csak ül és gondolkodik,
és más az ha nehéz körülmények között végez fizikai munkát.

kb. 10szer annyi levegő fogyasztás a különbség.

tudom a felmászás, is nehéz fizikai munka, de közben már magasabban van mint
az aktuális co2 szint és egyre feljebb jut...

búvározásból is tudom, hogy pl. egy pánik helyzet vagy erős fizikai mozgás
is nagyon megnöveli a levegő fogyasztást.

zsolt