[Epitesz-barkacs] kút takaritasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 19., K, 09:59:31 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2009.05.19. 09:13:39 +2h-kor írta:

> igen ezt szokták még csipegető kanálnak is hívni, nekem egyszer a volt
> kanálgémes traktoromhoz 100e ft-ért akartak adni egy ilyet.
>
> a hidraulikusból többnyire mindenhol folyik az olaj, így lehet, hogy a
> végére olajkutad lenne... :)

emiatt lenne mechanikus

> kérdés, hogy szétnyitott állapotban bele fér-e a 80 cm-be ?
> ha igen és belekap valami nagyobb darabba nem e szorul meg úgy hogy lent
> marad, vagy túlerültetve szétroppanthatja a kűtgyűrűt.

ahogy én látom, egy egyedileg összetákolt pici csipegető kellene,
amivel  2 vödörnél többet ne lehessen csipegetni

ha a korábbi tulaj bontott téglákat dobált a kútba, talán nem
lenne akkora darab, ami felakadna

> meg azért ne hagyjuk figyelmen kívűl azt az aprócska dolgot, hogy az
> elmondás alapján ez 10-12 méter mélyen van és ezt valahogy onnan fel is kell
> húzni,
> ehhez kell egy állvány ami legalább kibír 500kg-ot, mert egy csipegető
> szerintem alapból megvan 200 kg és ha még fog is valamit ami tiszta víz is,

pláne, a hidraulikus ketyere szerintem nehezebb, mint egy mechanikus

> [...]
> csörlő ami megint egy rakás pénz, kell hozzá megfelelően vastag drótkötél,
> stb.
>
> mire mindent beszerzel hozzá kb. ott leszel mintha jön egy kutas tisztítani
> és még egy csomót dolgozhatsz is vele.
>
> szóval szerintem a legegyszerűbb lenne első körben egy helyzetfelmérés.
>
> ha mást nem leresztesz egy kamerát és egy 1000 W-os lámpát.
> azzal a vízbe is belelátsz és fel tudod mérni, hogy mi van benne, lehet hogy
>
> az előző tulaj csak sittet szórt bele néhány apróbb tégléval, de lehet, hogy
>
> beledobott néhány öles beton tömböt is...

igen, ezek átgondolandó szempontok

> esetleg megnézném én is azt a kutat.

most fogok a sráccal beszélni,