[Epitesz-barkacs] Fű

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 19., K, 11:01:55 CEST

kaszalas:

1. a kaszanak baromi elesnek kell lennie.
2. a mozdulat sokat szamit. alacsonyan tartsd, de ne kapj bele a foldbe vele, a kasza parhuzamos legyen a talajjal, de alljon a hegye fel, a mozdulat sorany hegyesszogben vagja a fuvet, tehat nem merolegesen nekimegy, hanem vagy mint a  kes.
3. fontos, hogy a cucc alljon rendesen, ha le van taposva, vagy kokadt, laza, akkor nehezebb kaszalni. a hajnali harmatos azert jo, mert akkor meg jo erosen all.

vajk