[Epitesz-barkacs] Fű

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 19., K, 11:06:40 CEST

a kaszafenes lenyege, hogy baromira vigyazz el ne vagd a kezed!!!!

csak azert huzzak eliranyba, mert hosszu az ele, es sokaig tartana reszelo mozdulattal vegigfenni az egeszet. meg kerek is a kaszako, kvazi egy ponton erintkezik. oldalra huzol 30 centit, kozben merolegesen vegihuzod a 10 centit amit hasznalsz a kobol.

vajk