[Epitesz-barkacs] kút takaritasa

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 19., K, 12:50:49 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Erre én sem. Nekünk is van ásott kutunk, eszembe is jutott, hogy ha
> bele találok ugrani, egy darabig azért eltaposhatok benne
> vízilabdakapus módjára, mire elfáradok. Lehet, hogy nem is kell...

:-) Azért valószínűtlen ám, hogy CO2 legyen a kútban! Akkor talán, ha
bomló szerves anyag is van ott.

Ja, és ez is hátrány, soványság. Én még hóttomban se süllyednék el, sőt,
biztos, hogy nem lenne víz a tüdőmben sem. :)

> ugyanakkor eszembe jutott egy régi Friderikusz só, ahol egy tizenéves
> srácot mutattak be. Beleesett egy 6-7 m mély kiszáradt kútba. Napokig
> volt lent, a bérlettokjából ivott (teljesen nem száradt ki).

Ja kérem, aki a kútban kiszárad, annak a feje is eleve üres. Én direkt
innék a kútból. Ha érzem, hogy rámjön a szükség, előbb teleinnám magam,
aztán végezném a dolgomat.