[Epitesz-barkacs] Fű

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 19., K, 12:52:30 CEST

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.05.19. 12:32:25 +2h-kor írta:

> Tyúk, nyúl, esetleg birka. Németek innen nem messze minden tavasszal
> vesznek 3 barikát, tenyészidőben füvet nyírnak, ősszel megeszik őket.

a mi falunkban "megoldódott" :-( , a  jegyző fogja megmondani, hogy helyes-e mobil kifutóba tenni
a birkát
az állatok tartásáról szóló 1/2009. (II. 10.) Budapest XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimre Önkormányzati rendelet alapján történik.

 nagytestű mezőgazdasági haszonállatot (pl: ló, szamár, öszvér, szarvasmarha, bivaly, juh, kecske, sertés, birka) szeretne tartani állattartási engedélyt kell kérni. Az állattartási engedélyt a polgármester adja ki, és tartja nyilván

Hatóságunk határozatban kötelezi az állattartót a megfelelő állattartási mód követésére, melynek be nem tartása esetén állatvédelmi bírság szabható ki az állattartó ellen. Állatkínzás gyanúja esetén az ügyet a rendőrségre továbbítjuk.
Nálatok hogy van ez?