[Epitesz-barkacs] Fű

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Május. 19., K, 14:22:41 CEST

>Disznó és nagyobb itt Kertvárosban nem lehet. Juh valahogy biztosan,
>baromfi, nyúl valószínûleg gond nélkül.

nálunk (xxii) baromfi sem lehet...

de igazából nem is marad meg a szabadban, 2 éve vettem 40 db hetes csirkét.
2 hét alatt a fele elhullott, mondjuk ez pont a madárinfluenzás idõszakban
volt, azért gondolok erre, mert a legnagyobb és legerõsebb példány is 3 nap
alatt kimúlt, majd a végén egy görény megfojtotta a maradékot.

azelõtt 7évig voltak tyúkok és az a tojás az az amit nem lehet venni a
boltban de még a piacon sem...
ezeknek is hasonló végük lett, valami állat az ólban mind a 5-öt megfojtotta
és a tetõn kirágott/kitépett/kapart lyukon át elvitte, csak tollak maradtak
utánuk.

pedig rengeteg zöld van, meg rengeteg csiga, ez utóbbit nagyon falták.