[Epitesz-barkacs] Fű /fatelep -teraszpadló

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 19., K, 15:34:50 CEST

Ez az a terasz, aminek a rétegrendjét 1-2 éve jó rendesen kitárgyaltuk,
de még azóta sem csináltam meg. Röviden úgy fog kinézni a dolog, hogy
lépésállóból (Styrofoam) készültek ék-lapok, ez kerül alulra és adja a
lejtést. Erre jön Typar elválasztó réteg, vízszigetelésnek PVC, erre
hőszigetelésnek megint lépésálló, arra megint Typar védőréteg, és
kavicságy. Ebbe a kavicságyba jön a fa padló, kb. 3x2m felületen. Ezt
esetleg bepakolhatnám a fedett teraszrészbe, ha szétszedhetőre
csinálnám, akkor ott marad magában a pár centi kavicságy télire, az sem
biztos, hogy jó. Pl. ha valaki belelép, és kis felületen megnyomja.

Erről jut eszembe: a terasz padlója 3 oldalán nyitott, valahogy meg
kellene oldanom a rétegek rögzítését. A kavicsréteg ugyan leterheli,
elfújni nem fogja a szél, de már szerelés közben jó lenne, ha nem
mozdulnának el pl. a lapok. Szerintetek a betonyp lapokhoz dryvit
ragasztóval a lépésállót érdemes odaragasztani?

Gábor