[Epitesz-barkacs] kemence

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Május. 19., K, 16:05:35 CEST

a komuvesek ugy szamolnak, hogy a teglafal 60 fokos szogig ontarto. nyilvan foldre mas a szam, de tuti arra is van.

ugy ertem, hogy egy athidalo az ablak felett az ablakra tett szabalyos haromszogbe eso falreszt tartja. ha ez atmegy a koszorun, akkor azt is, ha nem, akkor csak a teglat, semmi mast.

vajk