[Epitesz-barkacs] Fű

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Május. 19., K, 23:13:11 CEST

Hofferek Attila wrote:

> A kalapacsoknak altalaban domboru kisse az utofeluletuk. Csak arra
> vigyazz, hogy mindig nagyjabol a kalapacs kozepevel talald el az elet.

Nem lesz igazán jó. Úgy kellene kalapálni, hogy hosszában ne nőjön az
anyag, csak az él felé terjedjen. Amit láttam, és magam is kipróbáltam, az
a fokával vagy hogy nevezik, szóval a kalapács éles részével történt úgy,
hogy az párhuzamos legyen kb a kasza élével.

Persze egykétszer lehet úgy is, ahogy írod, de előbb-utóbb jó hullámos
lesz a kasza éle, hiszen jelentősen meghosszabbodik.

A kalapács éle is kerek kell legyen, és még célszerű, ha íves is, hogy ne
a sarkával legyen ütve.