[Epitesz-barkacs] plafon+medence

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 20., Sze, 11:07:04 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.05.20. 08:56:35 +2h-kor írta:

> A Deék tér melletti Erzsébet téren Budapesten (ahol az autógarázs befulladt
> )
> a gödörben épült épület teteje (plafon) egy vízmedence, aminek az alja
> átlátszó üveges, tehát a medencén áthatoló (nap)fény világítja meg a termet
>
> ebből adódik a kérdésem:
>
> 4mm -es, 5mm-es vagy 6mm-es üvegekből  mekkora  legyen egy akvárium feneke,
> hogy
> 30 - 40 - 50 centis vízmagasságot biztonsággal kibírjon?
>
> pl. készítek egy megfelelő födémszerkezetet, amiben ablakszem méretű
> "lukak" vannak, és ezeket a lukakat beüvegezem

akvárium
magassága         javasolt
                         üvegvastagság            javasolt térfogat
25 cm-ig                4 mm                              0-50 liter

v:  4 mm
a: 40  cm
b:  40 cm
c:   25 cm
 liter  40

http://akvarium.xn--webruhz-webshop-pjbd.hu/
********
láttam 30 cm magas, és akármilyen alakút is, bár ott merevítőt is írtak, ha kell