[Epitesz-barkacs] Fű

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Május. 20., Sze, 12:33:32 CEST

Oh, mikre képes a tudomány! Nem gondoltam volna, hogy a youtube-n még ez
is van, nagyon jó hogy megmutattad. Ahogy én kaszáltam, kb. 10x annyi
erőbefektetés volt, mint ahogy az öreg csinálja, és az eredmény ehhez
képest siralmas volt. Persze a kaszám is girbegurba, meg se fentem. De
az én mozdulatom más volt, a kasza sokkal inkább szemből kapta a füvet,
mintha macsétával vágtam volna. Ez a mozdulat olyasmi, ahogy Vajk írta,
ez inkább nyírja a füvet.
Egész belelkesültem, ez tényleg még fűnyírás helyett is megteszi.
Különösen, hogy az én telkem ferde és teraszos, sok helyen problémás a
géppel.

Már csak egy jó kaszakövet kell szereznem.

Köszi!!

Gábor