[Epitesz-barkacs] Fű

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Május. 20., Sze, 15:16:21 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.05.20. 14:48:08 +2h-kor írta:

> Ha nekem kéne kaszával füvet nyírni, hamar le/kifeküdnék utána.

http://www.youtube.com/watch?v=F-_AE_T4b58&NR=1

itt elég jól mutatja a kalapáláshoz a mozgást (alkar, stb) azt meg egy
"lengőkalapács" megoldaná (a hámoroknál a vízes kerékkel mozgatott
ketyere, amit egy mosógépmotor "emulálhatna")

a villanymotorok előtti idóben a kerék által forgatott fűnyíró
is létezett, ha valaki kaszát nem kívánna forgatni